.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تكميل طرح‌هاي نيمه‌تمام گيلان را متحول مي‌كند

رئيس مجمع نمايندگان گيلان در مجلس گفت: تكميل طرح‌هاي در دست اجرا و نيمه‌تمام چهره گيلان را متحول كرده و حوزه‌هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان را تقويت مي‌كند.

فرهاد دلق‌پوش با تاكيد بر رفع مشكلات زيربنايي گيلان و ارتقاي سطح خدمات به نقاط محروم استان افزود: هماهنگي و تعامل بيشتر نمايندگان و مسئولان استان در سرعت اجراي پروژه‌هاي استاني مهم و موثر است.

وي ادامه داد: اهتمام ويژه دولت براي توسعه و رونق گيلان را نبايد ناديده گرفت كه در تحقق توسعه استان نقش مهمي دارد.

دلق‌پوش با بيان اينكه تنها دغدغه مسئولان بايد خدمت به مردم و رفع محروميت و فقر در گيلان باشد، اظهار داشت: در راستاي محروميت‌زدايي دولت در مناطق كمتر توسعه‌يافته، آهنگ رشد و حركت به طرف توسعه پايدار در گيلان نسبت به سال‌هاي اخير شتاب بيشتري گرفته است.

نماينده مردم آستارا در مجلس با اشاره به طرح‌هاي زيربنايي دولت در حوزه‌هاي راهسازي، بهداشت و درمان، كشاورزي، برق‌رساني، آب، گاز و گسترش كمي و كيفي مراكز علمي و دانشگاهي گيلان خاطرنشان كرد: توسعه گيلان برنامه‌ريزي دقيق و تلاش مستمر مديران و دستگاه‌هاي اجرايي را مي‌طلبد.

وي با اشاره به اينكه گيلان قابليت‌هاي بكر متعددي براي سرمايه‌گذاري و ايجاد فرصت‌هاي شغلي دارد، تصريح كرد: اقدام‌هاي ويژه‌اي از جمله عمليات اجرايي بندر چندمنظوره آستارا و ايجاد منطقه ويژه اقتصادي براي كمك به توسعه متوازن استان آغاز شده است.

دلق‌پوش با تاكيد بر رفع موانع سرمايه‌گذاري و گردشگري در گيلان افزود: جذب سرمايه‌گذاران بايد هدف اصلي مسئولان استان باشد و در اين راستا دستگاه‌هاي مربوطه وظيفه دارند تدابير لازم را براي حفظ سرمايه‌گذاران در گيلان اتخاذ كنند.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس خواستار تعامل همه دستگاه‌ها در توسعه گردشگري و سرمايه‌گذاري شد و گفت: موانع دست و پاگير اداري و همكاري نكردن برخي دستگاه‌هاي دولتي در زمينه گردشگري روند رشد و استفاده از ظرفيت‌هاي گردشگري گيلان را كاهش داده است.

وي بر ساده‌زيستي، توجه به مباني ديني و مردمي بودن مسئولان تاكيد نمود و خاطرنشان كرد: رسيدگي به مطالبات مردم بايد رسالت اصلي مسئولان باشد تا با تلاش، محروميت و مظلوميت را از چهره گيلان حذف كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.